Rabu, 19 Februari 2014

PercaSentuhan Seorang Wanita?yakah Anda Masjid Cantik Ini Adalah

Percayakah Anda Masjid Cantik Ini Adalah Sentuhan Seorang Wanita? Jangan terkejut jika anda melihat reka bentuk dalaman dan luaran masjid cantik ini..

Percayakah Anda Masjid Cantik Ini Adalah Sentuhan Seorang Wanita? (7 Gambar) | Jangan terkejut jika anda melihat reka bentuk dalaman dan luaran masjid cantik ini sebenarnya telah diilhamkan oleh seorang pereka intertior terkenal di peringkat antarabangsa. Apa yang lebih menariknya, pereka ini bukanlah seorang lelaki, tetapi seorang wanita.
Rekaannya tidak ubah seperti sebuah mahligai mewah. Namun membina masjid bukanlah semata-mata untuk tampak cantik, tetapi biarlah ia penuh diisi dengan para jemaah.

Lagi Gambar Masjid Cantik

masjid cantik1 fuh.my  Percayakah Anda Masjid Cantik Ini Adalah Sentuhan Seorang Wanita? masjid cantik2 fuh.my  Percayakah Anda Masjid Cantik Ini Adalah Sentuhan Seorang Wanita? Percayakah 
Anda Masjid Cantik Ini Adalah Sentuhan Seorang Wanita? Jangan terkejut 
jika anda melihat reka bentuk dalaman dan luaran masjid <a rel=cantik ini
masjid cantik4 fuh.my  Percayakah Anda Masjid Cantik Ini Adalah Sentuhan Seorang Wanita? masjid cantik5 fuh.my  Percayakah Anda Masjid Cantik Ini Adalah Sentuhan Seorang Wanita? masjid cantik6 fuh.my  Percayakah Anda Masjid Cantik Ini Adalah Sentuhan Seorang Wanita?
Zeynep Fadillioglu, interior designer terkenal di peringkat antarabangsa, adalah wanita pertama yang pernah mereka bentuk sebuah masjid di Turki. Terletak di Istanbul, Masjid Sakirin adalah benar-benar masjid cantik. Ia mempunyai keseimbangan yang sempurna antara masa lalu dan masa kini, di antara timur dan barat, terutama lampu yang begitu indah sekali ‘Fadillioglu’. Seorang wanita boleh menawarkan pengalaman yang berbeza dan lebih estetika menyenangkan:
“Saya mengambil berat tentang sebelah aesthetical, saya mengambil berat lebih lanjut mengenai orang ramai, saya cuba untuk memberikan tempat yang akan benar-benar mendekatkan manusia dengan Tuhan, bukannya mewujudkan simbol.”katanya..
Sumber

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini

Memuatkan ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Terdapat ralat dalam alat ini