Isnin, 15 November 2010

SIMPAN 1 DINAR 1 BULAN. Pasti para pembaca sedia maklum mengenai dinar. Bagi yang belum tahu atau belum pasti, Dinar ialah emas berbentuk seperti duit syiling dengan ketulenan 91.6 % emas atau 22k dan mempunyai berat 4.25 gram.
Walaupun harga emas tidak tetap iaitu turun dan naik tetapi itu bukanlah penghalang kepada para pelabur untuk tidak menyimpan atau menabung dalam bentuk emas. Ini kerana emas adalah pelaburan alternatif dan ianya merupakan pelaburan yang paling selamat dan sejarah membuktikan bahawa harga emas kalis inflasi semenjak 1400 tahun dahulu lagi.
Sejarah harga emas 10 tahun
Sekiranya para pembaca yang mampu untuk menabung RM500 hingga RM700 secara tetap setiap bulan, bertukarlah kepada pelaburan dalam bentuk DINAR EMAS. Cuba bayangkan menyimpan secara tetap dalam bentuk dinar emas ini setiap bulan, para pelabur akan dapat mengumpul 12 dinar setiap tahun dan puratakan harga untuk 1 dinar (kerana harga 1 dinar berubah setiap masa). Pada tahun 2020, insyaAllah harga untuk sekeping 1 dinar ialah RM1758. Jika bermula pada masa sekarang (19/8/2010) iaitu RM586. Cuba bayangkan harga 1 dinar dalam 10 tahun kemudian…
Sila lihat contoh harga 1 dinar pada tahun ini dan pada tahun-tahun yang seterusnya hingga ke tahun 2020:
Ramalan harga 1 dinar (andaian kenaikan harga emas secara purata 20% setahun)
Bagi yang tidak mampu mengumpul 1 dinar 1 bulan..Tak mengapa..Ikut kemampuan anda & cubalah mengumpul dinar emas sekurang-kurangnya 2 dinar setahun. Harus diingat bahawa emas adalah kalis inflasi dan peranannya yang sebenar selain sebagai pelaburan ialah perlindungan kepada kekayaan kita kerana emas merupakan pemegang nilai yang unggul.
Sumber :
Kempen 1 Bulan 1 Dinar @ Danishgold.net

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular