Ahad, 22 Julai 2012

Gambar Abby Abadi Ziarah Rumah Tuan Guru Nik Aziz


Abby Abadi bergambar kenangan dengan ahli keluarga Tuan Guru
Abby Abadi sempat singgah ke rumah Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat tetapi beliau tiada kerana ke Kuala Lumpur untuk rawatan jantung. Ustaz Nik Abdul, Isteri & anak yang menyambut Abby.
Abby yang sebelum ini menyertai Pas dengan menyerahkan borang keahlian seumur hidup kepada Mursyidul Am parti itu, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat. Berikut adalah status yang dipetik dari Facebook Abby Abadi:
Assalamualaikum, dgn berbesar hatinya Sy nk share yg mlm tadi, 19/7/2012 bsamaan dgn hari Khamis, atas kesedaran sendiri, & atas dasar menghormati & menghargai pengorbanan TGNA, TGAHA & semua jemaah yg bersama PAS selama ini, Sy sudah menyerahkan borang kpd TGNA di Dun Kubang Kerian, Kelantan utk menjadi ahli PAS seumur hidup, Allahu akhbar!
Sebelum ni, Sy bkn tak sudi, tp Sy blum memahami yg mana agama & politik tidak buleh dpisahkan. Bila Sy sudah smakin jelas dgn apa yg Sy ingin perjuangkan bersama jemaah PAS, Sy mgambil langkah berani utk smpaikan yg kita kena berbalik pd ALQURAN & SUNNAH krn sudah tersasar jauh. Sedarlah yg kita berada diakhir zaman. Agama ALLAH yg kita anuti ini perlu dimartabatkan sblm kita dijemput pulang. Takkkkbiirrrr!!!
ps: sdikit pencerahan, hanya dr jalan politik kuasa pemimpin akan dpt kita miliki. Tggungjawab bersama utk memilih pemimpin dr golongan kita juga & Utk kehidupan yg lebih terjamin didunia & akhirat juga. insyallah..
Abby dan anak anak di rumah Tuan Guru Nik Aziz
Bergambar di hadapan rumah Tuan Guru Abby dan sekeluarga bergambar kenangan
Abby Bergambar dengan Isteri dan Nik Abduh
kachipemas.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular