Isnin, 2 Julai 2012

Sumber Dari FB: Gadis Berusia 16 Tahun Hilang Di Seremban. Dikhuatiri Dilarikan KeThailand

Menurut satu sumber Facebook seorang gadis berusia 16 tahun hilang di Seremban dan dipercayai dilarikan oleh orang yang tidak dikenali. Berikut adalah salinan daripada sumber Facebook tersebut: 


assalamualaikum...kepada siapa yg mengetahui maklumat tentang wanita ini,anda boleh la menghubungi saye dia talian ini.0196076360..yamin...wanita ini adalah adik kandung saya...dia telah hilang pada 28/06/2012.mengikut maklumat yang diberi,adik saya telah dibawa lari oleh seorang lelaki THAILAND.saya harap anda memberi kerja sama untuk memberi maklumat....KALAU SYA DAPAT SAPE LELAKI ITU...HIDUPNYE TAKKAN LAMA DAN SAYA AKAN SEKSA IDUP2...!!!

Assalamualaikum...kepada siapa yg mengetahui maklumat tentang wanita ini,anda boleh la menghubungi saye dia talian ini.0196076360..yamin...wanita ini adalah adik kandung saya nur aini umur 16...dia telah hilang pada 28/06/2012.

mengikut maklumat yang diberi,adik saya telah dibawa lari oleh seorang lelaki THAILAND.saya harap anda memberi kerja sama untuk memberi maklumat....KALAU SAYA DAPAT SAPE LELAKI ITU...HIDUPNYE TAKKAN LAMA DAN SAYA AKAN SEKSA IDUP2...!!!

sumber.facebook



Photo: hebah dan sebarkan !!

GADIS HILANG !
dipercayai dilarikan oleh seorang lelaki yang tidak dikenali.

Nama : Nuraini Binti Mohd Yasin
Umur : 16 Tahun
I/C : 960706 - 14 - 6158
Asal : Seremban. Negeri Sembilan 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=301917029904769&set=a.147132865383187.31979.147121475384326&type=1&theater

admin sedang usahakan untuk dapatkan semua dan segala butiran lanjut dari pihak ashraff. jika ada info,akan admin update dari masa ke semasa. terima kasih.


Admin mohon jangan kita cepat bersangka buruk dan memberi tanggapan yang negatif, sebab kita x tahu akan keadaan yang sebenarnya. sebaliknya kita berikan harapan yang baik dan kata semangat. kita harus yakin dan selebihnya kita berdoa pada ALLAH SWT. so... HORMATI lah orang lain jika anda mahu anda pun dihormati. jika kita x dapat menolong dengan wang ringgit, kita tolong/bantu lah dengan DOA selain turut serta sebarkan berita kehilangan " ORANG " di wall fb anda. jangan lah kita memberi komen dengan kata2 kesat,sinis,perli dan xelok di baca dan di dengar.. harap maaf jika ada yang terasa. ini tanggungjawab admin untuk menegur. dan admin jua memohon maaf jika ada salah silap admin di sini. ~ PEACE ! :)

PERINGATAN ::
komen2 yang tidak elok akan di DELETE / PADAM
anda berada disini adalah unntuk membantu bukan untuk mencerca sesama sendiri. DOAKAN agar mangsa selamat ditemui.

# Mohon update jika ada apa2 maklumat mengenai kehilangan gadis ini agar admin dapat inform pada semua diluar sana, kerjasama anda amat dihargai

! الله ! الله ! الله ! الله ! الله ! الله ! الله !

! الله ! الله ! الله ! الله ! الله ! الله ! الله !

! الله ! الله ! الله ! الله ! الله ! الله ! الله !


Aku cuma tolong saja yang termampu sesama Islam....
Tolong la saudara kita ni kalau sapa-sapa ternampak adik si Yamin ni. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular